KUNTAVAALIT 2008

Matti Laitinen, STP
Vallila, Helsinki


Ehdokasnumero: 108

Olen stadilainen, avoliitossa elävä yhteiskuntamies, jolla on kaksi kouluikäistä lasta. Olen työskennellyt viimeiset 27 vuotta ammatillisen kuntoutuksen parissa. Tällä hetkellä olen pestissä helsinkiläisten mielenterveyskuntoutujien atk-kouluttajana Niemikotisäätiön palveluksessa. Harrastan kirjojen ja lehtiartikkelien kirjoittamista, perheeni kanssa reissaamista Euroopassa ja sienestystä.

Vaaliohjelmani ja tavoitteeni:


Ihminen kaipaa elämässään muutakin kuin merenalaisina junatunneleita Tallinnaan ja yksityisautoilijoiden rakastamia, monumentaalisia monitasoristeyksiä. Minä pidän sporista, lakaistuista kaduista ja ympäri vuoden kunnossapidetyistä puistoista. Minun oikeustajuni mukaan terveys- ja sosiaalipalvelut, opetus ja kirjastojen kaltaiset peruspalvelut tulee turvata kaikille kuntalaisille yhteiskunnan toimesta.


Helsingin kaupungin yhtiöittämät liikennelaitos, vuokra-asunnot ja Helsingin Energia on palautettava kunnanvaltuuston hallinnoimiksi palveluiksi. Ihmisoikeuksia kunnioittava kunta ei toimi kuin kapitalistinen liikeyritys.

Sorrettujen, mielenterveysongelmaisten ja kehitysvammaisten ihmisarvon ja ihmisoikeuksien puolesta!

Tämän blogin suosituimmat tekstit